мордохи как да разбера дали е клапан или превъртял лагер,че нещо ма нерви и маи ще върви по дяволите тая кола(на части демек)
Известие
Collapse
No announcement yet.
Най-накрая и аз с 33
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщениемордохи как да разбера дали е клапан или превъртял лагер,че нещо ма нерви и маи ще върви по дяволите тая кола(на части демек)
Скъсан клапан е рядко срещано явление!
Сигурно е биела. Ако не са я затегнали правилно, така се получава.
Като го свалиш първо прегледай биелните лагери!
Всъщност може и да не сваляш картера.
Сваляш свещите и започваш!
Бъркаш седна отверка и слагаш цилиндъра на Горна Мъртва Точка- ГМТ.
После врътваш малко коляновия вал и с отверката натискаш буталото!
Ако има луфт, ще се чуе едно чук, тоест буталото ще пропадне . Това в много малки граници.
Като го направиш няколко пъти с всичките бутала, ще набереш опит и ще видиш кое е или по-точно коя биела.
Ако всичките се държат по един и същи начин, тоест не тропат, когато ги поведеш малко надолу, а после ги натиснеш, то значи ,че може и другаде да е проблема.
Примерно запекла скоростна кутия!
По-добре влез в скайпа, а после да поснеме нещата, че така оспамваме раздела.
За това и търсачката не работи!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
колата е с жетроник имам 2 дебитомера и 2 компа,чисто нов термостат Бер,нов въз.филтър и всичко по колата е налично и работещо има и климатик в процес на ремонт.Газова уредба с изпарител БРЦ почти нова с 30л бутилка без евро клапан,с паспорт.
Скаип:morrty1Last edited by morrty; d.m.y г., 12:30.
Comment
-
Сега си седни малко на задника, удари няко0лкои чак тогава започвай със секирата.
Биелен лагер - това все още не е основание за паника.
Още повече, че тия валове не са като на германска кочина и се търкат много трудно. Още повече, че е станало изведнъж и то за кратко време.
На вала може и нищо да му няма или поне да е в допустимите граници.
Една смяна само на лагера и може да се оправи с козметичен ремонт.
Пак огледай нещата и не бързай!
Лесно ще я нарежеш на скраб.
Няма да е първата кола с разбит биелен лагер!
Цялата операция е за 30-35 лева. Все едно да си смениш свещите.
Даже по-лесно!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Колега послушай Иво няма смисал за толкова дребно нещо да съсипваш колицата а ако не я искаш по добре я продаи на някои които ще си я поддържа!!!!!!!!Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
трябва да вземаме пример от Perdaha Тошката наля толкова пари в нея и не се отказва недеи и ти да се отказваш от нея като гледам тя не се е отказала от тебАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
Comment